Gå til innhold

Hvordan velge PT?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit, hva burde man tenke på når man velger seg en som skal sette opp kost og treningsplan for meg? Jeg har lekt med tanken lenge, men enn så lenge så er ikke lommeboka veldig hjelpsom! Men lurer på hva man tenke over, jeg mener, det er vel ikke alle PTer som passer den enkelte, og hvordan velge en som du vet passer deg? Finnes jo så utrolig mange, og når man skal legge endel penger i det er det jo greit å vite at det er 'verdt det'. Hvordan valgte du, evt?

Tips, erfaringer, råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med de du synes er interessante. Skriv litt mail frem og tilbake. Da finner du raskt ut om du liker personen(e) eller ikke. Det er superviktig at tillit er gjensidig for at man skal få et resultatgivende samarbeid.

Hva ønsker du å oppnå? Det du ønsker å oppnå bør være sentralt for den PTen du skal jobbe sammen med også. Har PTen kun fartstid med golfere og er golfer selv, men du ønsker kun å få av noen kg og bli bedre syklist (kun som eksempel altså) så er det mulig at dere er litt for langt fra hverandre.

Jeg har selv jobbet med å utvikle mange PTer og de fleste som utdannes i dag klarer den generelle faglige delen veldig greit sett ut fra helse og grunnleggende styrke og utholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...