Gå til innhold

Revnelyd i albuen


Sondre91

Anbefalte innlegg

Igår stod jeg og flexet litt triceps i speilet.. Stramte litt "hardt" og det ble en lyd lignende å rive av borrelås, også kjentes det som noe revnet rett nedenfor albuen på høyre arm.. Ble litt ømt og til tider litt stikkende smerte i området, men jeg gikk på trening, og tok i forsiktig i begynnelsen, men kjente ingenting gjennom økten, og idag merker jeg ikke noe til det.. Har tidligere når jeg har kjørt mye pressøvelser hatt litt tendenser til stikkende smerter i samme albue, men da på oppsiden av selve albuen, det gav seg med å roe ned litt..

Men dette var jo helt plutselig utav ingenting, bare litt flex forran speilet..

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men har selv hatt revnelyder i ene triceps/oppside albue så lenge jeg kan huske når jeg gjør enkelte øvelser. Men hos meg gjør det ikke vondt da, selv om det aner meg at det ikke er normalt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men har selv hatt revnelyder i ene triceps/oppside albue så lenge jeg kan huske når jeg gjør enkelte øvelser. Men hos meg gjør det ikke vondt da, selv om det aner meg at det ikke er normalt :p

Er nokk ikke helt det samme da nei..

Og det er nokk ikke heelt normalt med revnelyder uansett vondt eller ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg bør da ikke gjøre øvelsene som gir borrelåslyd selv om det ikke gjør vondt? Kan jo ikke være optimalt å rive av muskelfibre for hver bøy :p

Tviler på at dette er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...