ReBella88 Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Er dette programmet kun for de som vil bygge/øke,eller kan det passe for meg som for det meste vil stramme opp og bli litt sterkere også? Ser på artikkelen her på FB at de anbefaler å fortsette med et byggeprogram etter endt x-press. Hvilke andre muligheter har jeg? Siter
ReBella88 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Skrevet 20. januar 2012 Ingen som har noen kommentarer til dette? Siter
Fredrik Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Å stramme opp blir jo omtrent synonymt med å legge på seg muskelmasse, så jeg vil påstå at du kan trene x-press. Muskler pakkes ikke på i løpet av en dag uansett, så du vil ha god tid til å se an progresjonen din i forhold til målene dine. Siter
ReBella88 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Skrevet 20. januar 2012 Å stramme opp blir jo omtrent synonymt med å legge på seg muskelmasse, så jeg vil påstå at du kan trene x-press. Muskler pakkes ikke på i løpet av en dag uansett, så du vil ha god tid til å se an progresjonen din i forhold til målene dine. Takk for svar Tenkte å prøve dette da jeg vil finne et program som passer meg bra Synes dette ser bra ut,og variert så jeg blir ikke lei Siter
HannaC Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 heisann. x-press passer absolutt dersom du vil stramme opp kroppen. har selv holdt på med dette siden slutten av januar, og ser resultater. Har ikke gått veldig mye ned i vekt, men har gått en del ned i centimeter, og det er igrunn mye mer morro. Følg meg på Hanna´s x-press. Siter
ReBella88 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Skrevet 22. januar 2012 Begynenr på dette imorgen Blir spennende Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.