Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kan ikke stort om kosthold så tenkte jeg skulle spørre om litt hjelp :) følger foreløpig dette treningsprogrammet: http://www.kalibergym.no/fra-0-til-9-pullups-pa-12-uker/

Jeg er den typen som synes det er rått når jenter har tydelige magemuskler, og tydelige muskler på armer og bein. Jeg er 17 år gammel og vil gjerne bli slik selv. Ikke helt ekstremt så klart, men nok til at man ser en har muskler uten å måtte flexe.

Foreløpig ligger jeg på 2300 kalorier de dagene jeg trener, og 1800 de dagene jeg ikke trener. Det jeg lurer på, er jo om man skal ligge i underskudd når det er slike resultater man ønsker? Jeg er tross alt nybegynner, så tar imot all hjelp! Kan kanskje hende jeg må bytte ut programmet mitt også? Følger det nå for å bli bedre i pull-ups hvertfall :D

Jeg er 161 høy, og veier 52 - 56 kg. Vekta varierer litt. Har fett på kroppen, men helt normal :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33610-overskudd-underskudd-n%C3%B8ytral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 17 år og i vekst, og ønsker å få muskler, da må det overskudd til for at musklene skal vokse :) Hvor mange økter har du ila uka?

Tusen takk! :-) Prøver å få til 4, men denne uka blir det ikke mer enn 3 :confused: har mye skole dessverre!

3-4 er jo kjempefint! Hvordan har det vært med progresjon på trening? Og har du holdt på lenge?