Gå til innhold

Tjuvstarting


Puissance

Anbefalte innlegg

Jeg har riktignok postet denne på treningsforum, men siden det er dårlig med svar og jeg er temmelig desperat så poster jeg den her:

Jeg og en venninne har bestemt oss for å konkurrere om hvem som kommer i best form på fire uker, enda har jeg to uker på meg før vi starter.

Er det noen måte jeg kan trene på nå, for at resultatene skal bli synlige allerede samme uke som jeg starter,

Men ikke før det? Kan ikke jukse med formbilder i og med at de tas dagen før vi starter(eller jeg skal nok sørge for å være oppblåst på startbildene og litt dehydrert på etterbildene. SLEIPT.. I know!). Høres helt tåpelig ut, men jeg vil ikke tape i og med at vi vedder om noe ganske kleint, og hvis det er mulig å tjuvstarte på den måten så er vel ikke det helt dumt? grin.gif Er forresten fullstendig klar over at fire uker ikke er all verden, men det er nå slik det har blitt.

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så hvis den er feilpostet så er det vel en løsning å flytte den? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lurt!

Er det noen som vet hvor lang tid det tar før resultatene av trening blir synlige? Det er vel egentlig det jeg er mest ute etter, trene så resultatene vises først etter første formbilde.. hihi!

Merker jeg vil du skal tape :D

Åhhh, men nå ble jeg enda mer innstilt på å vinne! Jeg SKAL vinne!!

Eneste reglene vi satt var null doping. Ingen sa noe om tjuvstarting:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...