Gå til innhold

2xu elite compression... Sinnsykt kompressjon? og 3000m


Locardo

Anbefalte innlegg

Som overskriften i tråden viser;

Kjøpte meg denne typen tights, og den var mer voldsom enn noen annen tights jeg har hatt.. Den strammet noe djekelsk på baksiden av leggene, normalt? Ellers kjentes den veldig bra ut, uten å ha prøvd denne på trening enda.

Et annet spørsmål har jeg i forbindelse med eksamen i 3000m. Løper 3000m på mølla med 1% stigning på 12:14, hvorvidt kan dette gi en pekepinn på hvordan jeg ligger an på bane? Springer 1500m ute på grus på 5:30. Målet er i alle fall å bestå eksamen som er under 14:45;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Som overskriften i tråden viser;

Kjøpte meg denne typen tights, og den var mer voldsom enn noen annen tights jeg har hatt.. Den strammet noe djekelsk på baksiden av leggene, normalt? Ellers kjentes den veldig bra ut, uten å ha prøvd denne på trening enda.

Et annet spørsmål har jeg i forbindelse med eksamen i 3000m. Løper 3000m på mølla med 1% stigning på 12:14, hvorvidt kan dette gi en pekepinn på hvordan jeg ligger an på bane? Springer 1500m ute på grus på 5:30. Målet er i alle fall å bestå eksamen som er under 14:45;)

Min som jeg har i xs strammer bak på leggene, men de jeg har i s og m gjør ikke det. Kanskje den er for liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...