Gå til innhold

Hårfjerning med laser?


bikinijente

Anbefalte innlegg

Etter ha gjennomført mine to første bikini fitness konkurranser vurderer jeg dette, spesielt med tanke på bikini, men også legger og under armer.

Lurer på om det er noen andre her, spesielt kanskje utøvere som har erfaring med laser? Det er jo såpass dyrt at jeg vil være sikker på at det virker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg konkurrerer også i bikini nå og har tatt laser og er veldig godt fornøyd! Tok laser for et par år siden etter å ha stilt i bodyfitness to ganger. Tok full bikini (brazilian), over&underarmer samt legger og lår. Hadde totalt 6 behandlinger, nå går jeg inn ca en gang i året for "touch-ups”.

Jeg vil absolutt anbefale det men vær obs på at det virker best hvis du har mørke kroppshår. Tok på Drammen Laserklinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster litt, f eks koster lår 2800,- og brasiliansk 2400,- iht prisliste. Nå tror jeg det er vanlig å få en del rabatt hvis man skal ta mange områder, i hvert fall fikk jeg det, en fast "pakkepris" uavhengig av antall behandlinger.

Jeg vil kalle det alt fra lett ubehagelig til direkte vondt, det kommer an på hvor man tar og hvor sterk effekt som brukes på laseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkurrerer også i bikini nå og har tatt laser og er veldig godt fornøyd! Tok laser for et par år siden etter å ha stilt i bodyfitness to ganger. Tok full bikini (brazilian), over&underarmer samt legger og lår. Hadde totalt 6 behandlinger, nå går jeg inn ca en gang i året for "touch-ups”.

Jeg vil absolutt anbefale det men vær obs på at det virker best hvis du har mørke kroppshår. Tok på Drammen Laserklinikk.

Så flott! Kjenner jeg "bare må" nå, dette har jeg veldig lyst til! Jeg bor i Oslo, men vil du likevel anbefale Drammen? Har sjekket litt priser den siste tiden, og det virker som det ikke er stor forskjell, men noen sier de ikke gjør fullstendig brasiliansk :(, det vil jeg absolutt ha, liksom noe av poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter ha gjennomført mine to første bikini fitness konkurranser vurderer jeg dette, spesielt med tanke på bikini, men også legger og under armer.

Lurer på om det er noen andre her, spesielt kanskje utøvere som har erfaring med laser? Det er jo såpass dyrt at jeg vil være sikker på at det virker bra!

Tok laser på Teres Colosseum for litt over ett år siden og kan bare si meg meget godt fornøyd. Tok først bikini/brasiliansk og fulgte opp med armer og bein. Litt ubehagelig, men helt greit egentlig.

Vær obs på at det er veldig mange steder som markedsfører laser hårfjerning, men så har de egentlig kun diode laser, som ikke er ordentlig laser. Styr unna alle steder som reklamerer med diode laser! Alexandrite eller ND Yag er det som virkelig fer effektivt! ND YAG virker også på farget/brun hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal sjekke litt rundt i Oslo, hadde vært fint å hørt fra noen som evt har gjort det i Osloområdet. Ikke at det er noe problem å dra til Drammen, det blir jo ikke så ofte.

Jeg tester ut hårfjerning med laser på Argus Vital (Rett over Eger) nå, og jeg er veldig positivt overrasket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok laser på Teres Colosseum for litt over ett år siden og kan bare si meg meget godt fornøyd. Tok først bikini/brasiliansk og fulgte opp med armer og bein. Litt ubehagelig, men helt greit egentlig.

Vær obs på at det er veldig mange steder som markedsfører laser hårfjerning, men så har de egentlig kun diode laser, som ikke er ordentlig laser. Styr unna alle steder som reklamerer med diode laser! Alexandrite eller ND Yag er det som virkelig fer effektivt! ND YAG virker også på farget/brun hud.

Har faktisk vurdert dem, hørt at det er bra av andre også!

Men, er du sikker på at du ikke blander diode med ipl? Trodde det var ipl en bør unngå mens diode er det som virker best!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...