Gå til innhold

Hvorfor fungerer det ikke?


Anbefalte innlegg

Det er noe jeg har gjort. Jeg spiser etter en liste laget av en klinisk ernæringsfysiolog.

Det eneste spørsmålet jeg har er; hvordan få opp fettforbrenningen og gå ned i vekt?

1. Henvis deg til ernæringsfysiologen fremfor et nettforum.

2. Hvis ernæringsfysiologen mente at du ikke burde gå ned i vekt, men du likevel velger å trosse personens ord, og spør på et nettforum, så burde du allerede vite hvem du skal stole på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe jeg har gjort. Jeg spiser etter en liste laget av en klinisk ernæringsfysiolog.

Det eneste spørsmålet jeg har er; hvordan få opp fettforbrenningen og gå ned i vekt?

Hvis du har gått til en ernæringsfysiolog som har gitt deg 6-700 kcal ville jeg vurdert sterkt å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gitt meg en liste med hva jeg skal spise, og hvor mange måltider jeg skal ha i løpet av en dag. Det er komplisert å forklare, men jeg har klart å bytte ut så mye (eks. bytte en brødskive med to knekkebrød, så byttet to knekkebrød med en lompe etc) slik at energiinntaket har blitt som det er i dag. Dette er noe jeg har gjort i frykt for å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det er noe jeg har gjort. Jeg spiser etter en liste laget av en klinisk ernæringsfysiolog.

Det eneste spørsmålet jeg har er; hvordan få opp fettforbrenningen og gå ned i vekt?

Er listen laget av en klinisk ernæringsfysiolog spesielt for deg eller bare en liste du har fått tak i ?

Kjenner han til hvor mye du trener ?

Er det en liste med ting du skal spise, eller sier den også hvor mye ?

Ingen ville gitt noen beskjed om å spise 600-700 kcal daglig. Enten har du misforstått fagpersonen, ellers så har du ikke sagt alt til oss. Men det siste er likegyldig om du på noe vis får faglig oppfølging, da er det der disse spørsmålene bør stilles.

Det er lite vi kan gjøre, du spiser for lite om det stemmer at det er 600-700 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Hun har gitt meg en liste med hva jeg skal spise, og hvor mange måltider jeg skal ha i løpet av en dag. Det er komplisert å forklare, men jeg har klart å bytte ut så mye (eks. bytte en brødskive med to knekkebrød, så byttet to knekkebrød med en lompe etc) slik at energiinntaket har blitt som det er i dag. Dette er noe jeg har gjort i frykt for å legge på meg.

Så du fikk et opplegg som du selv har forandret på slik at du er i den situasjonen i dag at du spiser 600-700 kcal ?

Hadde jeg vært deg, å dette er et vennlig råd, så forteller du denne ernæringsfysiologen at du ikke har fulgt opplegget å at dere tar det derfra. Tråden låses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...