Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mann 21, 184, 95kg. Fokus: vektnedgang, beholde/bygge muskler.

Føler jeg har spist ganske mye idag, men MyFitnessPal ser ut som at virker helt greit. Hva syns du/dere?

(Tross alt lørdag mehe) :-D

Fikk ikke med treningsøkta, ville visst bare registrere oppvarmingen med kcal forbrent..

post-37509-14440999803816_thumb.png

post-37509-14440999805732_thumb.png

post-37509-14440999807478_thumb.png

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33164-er-dette-for-myefor-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke dette er mye, uansett hvilken dag det blir spist på. Du trenger mer proteiner og mer fett.

Takk for svar! Dette er vel den dagen det har gått mest mat i, så da må jeg vel endre en del på kostholdet.

Usikker på hva/når jeg skal spise for å ikke innta for mye kalorier men enda treffe målene. Hmm..

• 2 uker senere...
Takk for svar! Dette er vel den dagen det har gått mest mat i, så da må jeg vel endre en del på kostholdet.

Usikker på hva/når jeg skal spise for å ikke innta for mye kalorier men enda treffe målene. Hmm..

Ville vært lettere å hjelpe dersom du kunne oppgitt prosent av næringsfordelingen.

Leangains er noe som er en hårfin balanse som du prøver på, og kan være mer ødeleggende enn hjelpende om du ikke gjør det rett. Dersom du er nybegynner så vil jeg heller foreslå at du fokuserer på å bygge muskler UTEN å legge på deg fett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...