Gå til innhold

Mitt 2 splitt program


Krembolle

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om programmet mitt er noe særlig fornuftig. Håper på å få tips og råd til å eventuelt gjøre det bedre. :) Bør vel også nevne at jeg ikke har satt det sammen selv.

Bein + mage/rygg

Knebøy med stang ( 5 - 6 set)

Utfall med hantler ( 4 set)

Bakside av lår på fitnessball (3 set) Ligner på Hip thrust.

Strake markløft (3 set) for å styrke korsryggen

Div mage øvelser om jeg har energi og tid.

Overkropp

Markløft (5 set) foreløpig er dette mest teknikk trening

Benkpress med hantler (4 set)

Skråpress med hantler (4 set)

Stående roing med hantler (3 set)

Upright row med stang close grip. (3 set)

Dragcurl med stang (2 - 3 set)

Kick back med hantel (2-3 set)

Div mage øvelser her også om jeg føler jeg har energi og tid.

Kjører bein + mage/rygg på mandag og torsdag, og overkropp på tirsdager og fredager. Kjører mellom 6-8 reps på alle øvelsene.

Jeg sliter mest med at jeg er veldig sliten i armene når jeg skal begynne med dragcurl at jeg så vidt greier å gjennomføre settene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Markløft dagen etter en økt med knebøy og strakemarkløft er ikke bra, hvis du trener på teknikken ta det heller på begynnelsen eller slutten av underkroppsøkta. Personlig ville jeg hatt mer på øvre delen av rygg/bakside av skuldre. Liten huskeregel kan være for hver repetisjon du har med en press øvelse kan du godt ta 1,5 reps med dra øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Er litt usikker på om programmet mitt er noe særlig fornuftig. Håper på å få tips og råd til å eventuelt gjøre det bedre. :) Bør vel også nevne at jeg ikke har satt det sammen selv.

Bein + mage/rygg

Knebøy med stang ( 5 - 6 set)

Utfall med hantler ( 4 set)

Bakside av lår på fitnessball (3 set) Ligner på Hip thrust.

Strake markløft (3 set) for å styrke korsryggen

Div mage øvelser om jeg har energi og tid.

Overkropp

Markløft (5 set) foreløpig er dette mest teknikk trening

Benkpress med hantler (4 set)

Skråpress med hantler (4 set)

Stående roing med hantler (3 set)

Upright row med stang close grip. (3 set)

Dragcurl med stang (2 - 3 set)

Kick back med hantel (2-3 set)

Div mage øvelser her også om jeg føler jeg har energi og tid.

Kjører bein + mage/rygg på mandag og torsdag, og overkropp på tirsdager og fredager. Kjører mellom 6-8 reps på alle øvelsene.

Jeg sliter mest med at jeg er veldig sliten i armene når jeg skal begynne med dragcurl at jeg så vidt greier å gjennomføre settene.

Hei,

Hvordan fungerer det overkroppsprogrammet for deg nå når du har tatt bort markløften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvordan fungerer det overkroppsprogrammet for deg nå når du har tatt bort markløften?

Nå har jeg ikke dette programmet lengere. Har markløft minst 1 gang i uken (ikke denne uka siden jeg er forkjøla (n)) på en av beindagene mine :) Fikk inn flere dra-øvelser så da fungerer overkroppsprogammet mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...