Gå til innhold

Sigma PC 10.11 pulsklokke, noen så har den eventuell kjenne til den?


Anbefalte innlegg

Hei

Er da noen her så kjenne til denne pulsklokken? Fekk den til jul og bruke han på trening men når eg har klokka på meg under trening og den blir starta forvente eg at den måle kalorier, snitt puls og treningssoner, men når eg er ferdig med 1 times treningsøkten er alt på 0, som om eg liksom ikkje hadde trent, det einaste så eg får vist er då minuttane kor lenge eg har trent.

Skjønner ikkje ka da er og lurte på om da er fleire så har opplevd da? Veit ikkje ka det kan vere og veit heller ikkje ka eg skal gjer.. synes berre da er dumt at eg fekk klokke så eg ikkje får bruke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke så mye om akkurat det merket, men med min måtte jeg koble til manuelt første gangen. Jeg har polar da, men kan da umulig være så stor forskjell? Jeg måtte ihvertfall gå inn på instillinger>generelle instillinger>koble og synkroniser> koble til annen enhet.

Deretter kom opp pulsbeltet mitt på klokka og jeg trykker på den. Det er noe som kun var nødvendig en gang. Prøvd det på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...