Gå til innhold

Forsent å følge drømmen?


Morten Korsnes

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt en drøm om å bli fotballspiller og tenker, det må jo være forsent å leve av det?

har spilt fotball fra jeg var 4 til 12-13 års tiden (ga meg pga skade), har vært litt av og på i det siste, er 20 år og nettopp sluttet på høgskole pga feil skolevalg og har ingen anelse(!!) på hva jeg vil bli..

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig på bli proff…

På en annen side, så er det værre å bli gammel uten å ha fulgt drømmene, en det er å bli gammel mens du følger drømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det. Spill ball, men du kommer ikke til å tjene til livets opphold den veien.

Om du er 20 nå burde du være vel etablert i 2. div eller høyere for å noe i nærheten av en fair sjanse for å kunne leve av det.

Ikke meningen å knuse drømmer her, men rimelig naivt å tro du kan nå opp. Om du regner 2 div og opp er det 88 lag. om hvert lag har 5 på 20 og under har du snaut 450 spillere på din egen alder og yngre som er 7 år foran deg i utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...