Gå til innhold

Hjelp: To profiler!


heijmeb

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Har et aldri så lite problem, jeg. Jeg hadde en brukerprofil på forumet her som jeg hadde registrert via Facebook. I dag bestemte jeg meg rett og slett for å deaktivere kontoen min på Fb og dermed gikk det visst ikke å logge inn her på forumet heller.

Jeg har prøvd opptil flere ganger å finne en løsning, fungerte dårlig! Jeg fant ut at jeg da bare lager meg en ny profil, men spørsmålet mitt nå er hvordan jeg sletter den gamle, er ikke nødvendig med to brukere her inne:rolleyes:

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan sette et passord på den gamle så du får brukt den. Alternativt slette den (med poster). Har dessverre ikke mulighet til å slå sammen profiler

Du kan godt slette den gamle, nå har jeg jo denne! :-D ehe. Takk for hjelpa!

Du kan kontakte Espen på "kontakt" oppe i høyre på siden! :) Bare å fortelle om problemet ditt, så hjelper han deg nok ;)

EDIT: Kommentarene kom opp samtidig :wub:

Takk for hjelpa likevel! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...