benjamiin Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hei. - Alder - 16 - Kjønn - Mann - Høyde - 183 - Kroppsvekt - 77kg - Hva ligger baseløftene på nå? Benkpress: 80kg, knebøy:110kg - Hovedmål med treningen (f.eks. styrke, muskelvekst, fett-tap, idrett) - Styrke og muskelvekst - Treningserfaring - Har trent styrketrening i ca. 1 år. Men begynnte å passe på hva jeg spiser og sover for rundt 6 måneder siden. Jeg trente de første par månedene for det meste bare hele kroppen 3-4 ganger i uken. Så gikk jeg over til dette programmet: Dag 1 - Bryst og triceps Dag 2 - Bein og mage Dag 3 - Rygg og biceps Dag 4 - Skuldre og mage Dag 5 - Bryst og tricpes Dag 6 - Cardio (ofte fjelltur) Dag 7 - Rygg og biceps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 umulig å gi tilbakemelding uten å se selve programmet (øvelser, reps, set), vite hva du har som mål, og hvordan du har trent frem til nå og progresjonen du har hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ta en titt hitåt og oppgi etterspurt informasjon i tråden her så blir det lettere for folk å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.