Langsiktig Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg er ferdig utdannet økonom(bachelor), har ikke jobbet innenfor dette enda. Men tviler sterkt på at jeg vil trives i en totalt stillesittende jobb foran pc/annet arbeid. Jeg ser på muligheten innenfor helse/trening og da coaching/PT. Jeg har noen spørsmål ang dette til dere "erfarne". 1. Holder det med kun et "PT kurs?" Kan man bli attraktiv nok å tjene ok med penger(familie etc)? 2. Hvilket studie anbefales? Bachelor?Master?Kurs(AE,afpt osv)? Selvfølgelig fortstår jeg at jo "Mer jo bedre" når det gjelder utdannelse, men akkurat nå har jeg ikke akkurat lyst på en 5års utdannelse(master). Det er også viktig at man rimelig "raskt" kan tjene ok+(da mener jeg 400-500k) i året. Da dette er oppnåelig i de fleste yrker nå. Det positive med f.eks Coaching/PT slik jeg ser det og hvorfor jeg har lyst er å kunne: Jobbe med noe man trives med, hjelpe samt dette med "friere hverdag" osv. Så, hva er attraktivt, whats not? Takker - langsiktig! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32513-utdanning-innenfor-pt-trening-coaching-og-helse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…