Gå til innhold

Noen som har noen tanker rundt kostholdet mitt? -Fettforbrenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyde? Vekt?

Litt avhengig av kroppsvekta di, kan det være litt mye protein og litt lite fett.

Hvordan har du planlagt å holde deg i kaloriunderskudd?

20 år

175cm

85kg

Helt ærlig har jeg ikke peiling på hva jeg gjør, prøver meg fram og plukker opp tips :)

Bra du er klar over at du ikke vet alt, da kommer man så mye lengre :)

På 85 kg kroppsvekt gir 230g protein om dagen deg nesten tre gram per kilo kroppsvekt per dag, det er langt mer enn du trenger. Selv på diett.

Protein er i tillegg temmelig dyrt, så du kan muligens fint redusere det ned mot 150-160g daglig, og fremdeles få i deg mer enn nok.

Fett kan sikkert økes til ~85g om dagen.

Hvor aktiv hverdag har du?

En vanlig dag for meg består av en arbeidsdag med stillesittende arbeid, dvs ca 5000 skritt i løpet av en dag. Dette er når jeg ikke trener.

utenom det har jeg 1,5 timers trening, 3 dager i uka. Mye mer aktiv enn jeg var før :)

En vanlig dag for meg består av en arbeidsdag med stillesittende arbeid, dvs ca 5000 skritt i løpet av en dag. Dette er når jeg ikke trener.

utenom det har jeg 1,5 timers trening, 3 dager i uka. Mye mer aktiv enn jeg var før :)

Proteinpulver er unødvendig, bedre å få i seg protein fra mat om du har mulighet til det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...