Gå til innhold

NRK Puls - to buksestørrelser ned


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra! Korleis synes du det går?

Tja, si det. Jeg har egentlig ikke merket noen særlig forskjell i det hele tatt for å være ærlig. Blir så klart sterkere sakte men sikkert - men størrelsemessig er jeg ikke i nærheten av to buksestørrelser hvertfall.

Synes det er litt finurlig hvordan det der skal fungere på alle. For på programmet nevner de jo ingenting om kcal og mat. Jeg spiser fornuftig, ligger på 1600 kcal i døgnet - OG følger programmet og mere til.

Bare denne uken har jeg 1,5 time ekstra med RASK gange, 2,5 time spinningmaraton og i dag 1,5 time til med rask gange i går. I tillegg til 2 x 30 min styrke, 1 intervalltrening og 1 times langkjøring slik som programmet viser.

Skjønner ikke helt greia i grunnen. Kanskje man ikke kan ha trent på 10 år eller noe om det skal fungere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia i grunnen. Kanskje man ikke kan ha trent på 10 år eller noe om det skal fungere? :)

Tror også det har noe med det å gjøre, at utgangspunktet må være litt dårligere enn "normalt" hvis man skal klare det. Men det er jo ikke sånn at absolutt alle skal kunne gå ned to buksestørrelser, noen er jo ganske tynne fra før av men kan ha godt av å følge programmet for treningens skyld.

Jeg følger ikke programmet, tar bare styrkeøvelsene ca 3-4 ganger i uka og svømmer litt nå og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare denne uken har jeg 1,5 time ekstra med RASK gange, 2,5 time spinningmaraton og i dag 1,5 time til med rask gange i går. I tillegg til 2 x 30 min styrke, 1 intervalltrening og 1 times langkjøring slik som programmet viser.

Skjønner ikke helt greia i grunnen. Kanskje man ikke kan ha trent på 10 år eller noe om det skal fungere? :-)

wow, du er jo kjempeflink! Du er definitivt langt over målgruppa! Eg trur at ein har størst framgang dersom ein går rett frå stillesittande julegodterispisande liv til plutseleg aktiv og uten ekstra kaloriar frå sjokolade liv. Dersom nokon fortsetter å spise akkurat det samme, men berre kuttar den ekstra sjokkisen på kvelden, så er dei jo plutseleg 500 kaloriar i underskot. Det er enklare å forhalde seg til enn å finrekne på kaloriinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det har noe med det å gjøre, at utgangspunktet må være litt dårligere enn "normalt" hvis man skal klare det. Men det er jo ikke sånn at absolutt alle skal kunne gå ned to buksestørrelser, noen er jo ganske tynne fra før av men kan ha godt av å følge programmet for treningens skyld.

Jeg følger ikke programmet, tar bare styrkeøvelsene ca 3-4 ganger i uka og svømmer litt nå og da :)

Einig, eg synes det er enkle styrkeøvelsar som er fine å gjere heime. Eg har også stsrta å følge styrkeprogrammet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt dette programmet slavisk i to uker nå, og jeg merker fremgangen betydelig, jeg har tatt mål(disse har minsket etter to uker) og målt maks rep. På armhevninger, kondisen har også blitt bedre. Utgangspunktet mitt var ikke fullstendig utrent, men jeg var ikke i toppform heller. liker veldig godt å kunne trene hjemme/ute, for jeg synes alltid gymmet blir altfor fullt :) jeg har også i denne perioden spist normalt(og jeg spiser mye! Tror ca kcal-inntak ligger på 2000/dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...