Gå til innhold

Motivasjon takk!


Jenna

Anbefalte innlegg

Åhhhh.... hva skjer. Har vært så "flink", klart å fått av meg over 40 kg og trent jevnt over bra. Kostholdet har jeg også hatt grei styring på, stort sett. Noen sprekker innimellom, men nå har det tatt helt av.

Etter sommeren og mot høsten så har jeg begynt å skli ut mht maten og treningen. Jeg har femdeles noen kilo jeg vil ned + jeg ønsker stramme mer opp. Føler at det er nå eller aldri. Er livredd for å legge på meg igjen og falle tilbake der jeg var. Har pendlet 3 kg opp og ned i flere måneder.

Blir så sint på meg selv over at jeg liksom ikke klarer holde meg til kostplanen min og trening over tid slik jeg har gjort.

Livet blir jo aldri "perfekt", og ingen andre kan gjøre dette for meg osv, samt det vil alltid være ting som skjer som lager uro og stress.

Vil veldig gjerne høre fra andre her hvordan dere har tatt dere selv i nakken tross en slags mental og følelsesmessig motgang, og kommet dere videre/fortsatt veien mot vekt og form målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt eneste tips, er å være glad i deg selv i steden for sint på seg selv. Å gjøre jobben med deg, i steden for mot deg. Å høre på stemmen som heier på deg i steden for å ha "styggen på ryggen". Hilsen noen som er verdensmester i selvkritikk og dermed har sabortert seg selv nok til å lære at innstillingen er halve jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...