regnvær Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har et bosubrett som jeg står på så mye som mulig hverdag ved hev-senk pulten min. Men i det siste så har jeg fåttvondt, sånn trøtt vondt følelse mellom skulderbladene etter jeg har stått og gått i 2-3timer. Altså jeg fokuserer på å være i bevegelse og tenke god holdning. Er det noen styrkeøvelser jeg bør trene ? ..jeg er nybegynner på styrketrening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Høres ut som at rhomboidene dine er overaktive, som er noe som ofte skjer dersom de andre stabilisatorene av skulderbladene ikke gjør jobben sin. Få noen til å massere dette området; hvis det er stivt og vondt så har jeg mest sannsynlig rett. Vært borte i dette problemet noen ganger Prøv denne øvelsen for å få skulderbladene til å stabilisere i normal stilling regnvær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Arbeidsplasser kan være så tilrettelagt som bare det, men beste øvelse for å hindre tretthetsvondt er rett og slett å gå seg en liten tur, så ofte som mulig, strekk på kroppen (armene over hodet, gjesp, sving på armene mens du går, strekk fremover, bakover, osv osv), tillat deg selv litt dårlig holdning om du kjenner deg sliten, et par minutter og så strekk. Bøy deg ned å plukk opp ting, aktiver deg selv så ofte som overhodet mulig og få blodomløpet igang i muskulatur som er inaktiv Når du jobber statisk vil alltid din neste arbeidsstilling være den beste. regnvær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.