Gå til innhold

Surface pro 3 anyone? Trenger litt innspill.


TEW

Anbefalte innlegg

Er det noen som har/har erfaring med Microsoft Surface pro 3? Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en Lenovo Yoga pro 2, men muligheten for å bruke penn i photoshop har gjordt at jeg nå også vurderer Surface pro 3.

Utgangspunktet er at jeg vil ha et lite og lett alternativ som tetter gapet imellom arbeidsstasjon og nettbrett. Sånn det er nå så bruker jeg nesten nettbrett (note 10.1) mer en arbeidsstasjon, men det har noen begrensninger. Jeg skulle gjerne kunne drevet med litt mer avansert filmklipping, photoshop, illustrator. Samt kunne kjøre litt mer avanserte presentasjoner på skjermen i møter med kunder. Så jeg vurderer derfor en løsning basert på Windows 8.1.

Takker for innspill, og eller erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt batteri og bli veldig varm er det jeg har fått med meg av tester, har ikke prøvd maskinen selv. Tastaturet og kick-standen skal ha blitt endel bedre enn tidligere modeller, men er fortsatt ikke helt på nivå med hva man er vant til fra en standard laptop. Men skal vel fungere forholdsvis greit å ha den på fanget og andre ujevne underlag nå såvidt jeg har forstått (i motsetning til de tidligere modellene som var ubrukelige.)

Utover det er det vel en fin maskin med god ytelse. Som sagt bare lest tester av den og ikke prøvd den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Design/ergonomi messig så er jeg absolutt ikke imponert over surface pro 3, men med beskyttelsesramme fra Urban Armor Gear, så blir den ganske barsk, samtidig som den også tåler en trøkk. Den jeg har på nettbrette mitt nå er fullstendig utslitt, så jeg drar det med meg over alt mao.

Jeg har jo et 21" wacom tegnebrett, men jeg har faktisk lest om folk som har sluttet og bruke det etter å ha kjøpte surface pro 3.

SFPRO3_BLK_PT06_3000_1024x1024.png?v=1410471995http://www.urbanarmorgear.com/products/microsoft-surface-pro-3-case-scout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...