Gå til innhold

Phenibut, noen som har erfaring med det?


Fribbern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Fins en del bruksområder for phenibut. Grunnen til at jeg ville teste det var på grunn av tingene Menno nevner i artikkelen i første post.

De desidert beste egenskapene til dette stoffet er at det kverker fyllesjuka dagen derpå svært effektivt, og at du sover som et barn på det. Har testet det i doser fra 0,5 til 4 gram. På de lavere dosene merker du ikke noe psykoaktiv effekt, men det sies at det skal kunne booste veksthormon og gi bedre søvn. Det skal også visstnok ha en positiv effekt på det kognitive, hukommelse og så videre. Det skal også fungere angstdempende (det var dette det ble laget for i utgangspunktet). På doser over 3 gram har jeg opplevd å bli småsvimmel og sigen. Noen sammenligner høye doser med phenibut til effekten man får av GHB uten at jeg kan bekrefte det.

For min del merker jeg psykoaktiv virkning på doser på 1,5g og oppover. Da spesielt i form av at jeg blir avslappet og rolig, blir mer sosial og pratsom samt at musikk får en ekstra edge. (Ikke det at jeg har noen problemer med stress eller sosial angst i utgangspunktet.) Vil ikke gå så langt som å si at man opplever en rus på det, men sammenligner det heller med dager hvor man har stått opp på rett fot, er i kjempehumør og livet er en lek :p

Kan se hvordan man kanskje kan bli fristet til å ta det litt for ofte, men synes ikke det er noe problem å holde seg fra det. Pleier å ta det på hviledager max en gang i uka for restitusjon, muskelavslapping og god søvn og trives bra med det :) Ta høyde for at jeg veier 125 kilo og ikke drit deg ut med doseringen. Har hørt at overdose ikke er særlig kult. Ta også høyde for at effekten er langvarig (12-18 timer) og at det tar rundt 2 timer før virkningen er på topp.

Og JA, dersom du bruker dette i store doser over lengre tid (2-4 uker+) vil GABA reseptorene dine bli så nedregulert at du vil få et lite helvete med abstinenser. Abstinenser som følge av mangel på GABA er ikke noe du vill kødde deg borti, det skal jeg love deg. Langvarige er de også. Så hold det fornuftig :)

Anbefales å bestille herfra. Har status som kosttilskudd og er helt lovlig.

https://liftmode.com/catalogsearch/result/?q=phenibut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har du mixet det med alkohol før? Har et eventuelt om noen uker, som varer hele dagen, hvor det kunne vært passende og ta phenibut. Men jeg vet også at det blir drikking på kvelden. Og vil ikke gå på en smell. Google det litt, og mange som har fått blackout osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Funker om du holder deg til en 3-6 pils. Du må regne med å ha veldig mye lavere toleranse for alkohol, så ta det rolig :) Kommer mye an på hvor mye phenibut du tenker å ta. Ville heller spart det til dagen derpå som tidligere nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...