Gå til innhold

Utdanning


Benjamin J

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Vet ikke om dette er rett tråd for det her, men jeg satser på at det går bra. (y)

Jeg er en gutt på 16 år som nettop startet på vgs på studiespessialisering. Har trent styrke i litt over ett år nå og generell kroppsvekt/jogging/osv siden rundt 5.klasse, og kan godt se meg selv jobbe innenfor trening. Tenker da på noe som en personlig trener. Har gjort litt research her og der og funnet ut at NIH ser ut som en grei skole etter vgs. Noen som har godt der og vil dele opplevelsen? :p

Lurte også på om det var greit med penger med å jobbe som en PT, siden det virker som en ganske grei jobb synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

googlet dette med lønn og fant denne artikkelen:

http://www.personligtrenerutdanning.info/personlig-trener-lonn/

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en annen utdannelse også kanskje PT utdannelsen.

Er veldig lite som skal til i økonomien for at PT er overflødig eller rett og slett ikke er et gode vi kan ta oss råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...