Denisa Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei, Har trent en god stund nå og liker å variere på treningsdagene mine og endre på rutiner. Er 176 cm høy, veier 81 kg - gått ned fra 96 kg. Pr dags dato trener jeg følgende program og ønsker tilbakemelding på om dette ser greit ut eller om det er evt noe jeg kunne endret på, lagt til osv? Mandag: Rygg/mage Tirsdag: Kondisjon/HIIT program Onsdag: Skulder/biceps/triceps Torsdag: Bein/Rompe Fredag: Hvile Lørdag-Søndag: Kondisjon/HIIT program eller helkroppsstyrke uten fast program (blir for morroskyld også) Ca 5 øvelser pr muskelgruppe - tungvekt. Målet er en del vektnedgang, samtidig stramme opp. All tilbakemelding mottas med stor takk! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/basisinfo-for-vurdering-av-treningsprogram.29227/ ..det spørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.