Gå til innhold

ønsker litt veiledning ifh til kosthold til å øke i musklemasse


Tinaengelvik

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har trent siden februar i år, KUN styrke og ingen form for cardio. Jeg startet vell på en vekt på 45 kg når jeg begynte og nå er jeg oppe på 49 kg ca .. er 153cm høy og 21 år..Trener ca 4 ganger i uken! Men jeg føler ikke selv at jeg blir no særlig større i muskler(spesielt ikke på lår og rumpe), noen mener jeg spiser for lite og noen mener for mye.Føler også selv at det jeg isåfall spiser for mye legger seg på magen:p.... Så hva mener dere? Jeg er ikke så fanatisk at jeg veier maten min men slik kan en dag se ut for meg:

Frokost:

2 hele egg (eggerøre)

2 Bacon

Lunsj : (fordelt på 2 måltid! kl 1200 og 1500)

250gr laks

2,5dl "kokt" uncle bens ris

400gr grønnsaker

Middag:

200gr karbonadekjøttdeig

ca 150gr fullkorns spagetti ( mulig jeg tok litt i nå men litt usikker på hvor mye det er)

sukkerfri ketchup

Etter trening:

Nøtter

Skyr

(Har ikke tatt proteinshake på en stund pga jeg ble så opplåst at jeg spiste mat istede...Men vurderer sterkt å begynne på det igjen!) Har istede brukt en restutisjons drikk fra YT iblandt.

Annet:

yoghurt

eple

klementin

banan

Så håper noen vil hjelpe dette håpløse probleme mitt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha derfor fort ned en banan 2 klementin og endel nøtter og små yoplait yoghurter på en dag ja...

Åja hahaha! Vell det varierer veldig, har vært pysete med å løfte tyngre ja, er ikke noe jevnlig øking på noe spesielt :( men jeg føler selv at resultatene kommer fortere med høye reps og lavere vekt men, blæææ vanskelige greier , føler alt har gått greit helt til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde i den bobla ganske lenge jeg også! Så tok jeg kontakt med ei som satte opp både kosthold og treningsprogram til meg, som igjen førte til at jeg fikk sinnsykt mye bedre energi, bedre kroppssammensetning, bedre humør, bedre alt egentlig :) Så det anbefaler jeg! Det beste er jo å klare det selv, men noen ganger trenger man litt drahjelp fra noen som har skikkelig peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...