Gå til innhold

Kyssyken og trening?


jonas jacobsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trente styrke med kyssesyken jeg, gikk fint det. Sikkert ikke så smart. Men uansett er du jo ferdig å da kan du begynne igjen vil jeg tro. Legen sa værtfall ikke noe annet til meg. Viss verdiene dine er normale å du ikke har noen hevelse i milt osv så kjør på :)

Takk, vet du noe om jeg kan pushe meg selv til failure etter rundt 1 uke? eller om jeg må trene rolig lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vet du noe om jeg kan pushe meg selv til failure etter rundt 1 uke? eller om jeg må trene rolig lenge?

Om legen din sier alle verdier er tilbake til normalt så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det :) Du må rett og slett kjenne litt på kroppen selv å tolke litt hvilke signaler den gir deg. Om failure er rett eller ikke får du avgjøre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg fikk kyssesyken i starten av sommeren og har ikke trent siden før det. Blodprøvene mine er nå fine igjen. Hvor lenge må jeg vente på å trene igjen? Jeg trene fotball og stryke trening så og si 6-7 ganger i uken.

Jeg ser du får noen "kjør på"-tilbakemeldinger som skremmer meg litt. Gjør som Blenda sier - prat med fastlegen din!

Da jeg hadde det, hadde jeg forbud mot anstrengelse i et år etterpå. Det er åpenbart store variasjoner fra tilfelle til tilfelle, og sikkert fra legeanbefaling til legeanbefaling også. Så alvorlige ting som det her bør man ikke spørre om på et forum (og heller ikke gi "mannen i gata"-svar på). De sitter ikke med din sykdomshistorie og blodprøveverdier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...