Gå til innhold

Noen forslag?


dominus

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk beskjed av PTen min idag om å prøve å kutte litt i 6-7 uker. Få ned fettprosenten litt for å så bygge etterpå (har comeback etter en lang ferie ;))

Han fortalte meg at jeg skulle holde meg så langt unna karbohydrater som mulig disse ukene, før jeg kunne øke inntaket rolig når jeg skulle bygge. Men samtidig, skulle jeg prøve å holde proteininntaket på likt nivå.

Spørsmålet er, har folk tips til hva jeg kan spise til frokost/lunsj/kvelds som inneholder protein men lite karbohydrat?? Setter veldig stor pris på svar, for helt ærlig har jeg ikke peiling

Er ikke svært kresen på smaken, så lenge det ikke smaker helt ræv ;)

På forhånd, takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt! Hvis du liker makrell i tomat og cottage cheese hver for seg, så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal like det blandet. Ta med litt agurk også så blir det tipptopp.

Jeg vil si at knekkebrød med makrell i tomat er et ypperlig valg.

Liker begge 2 jeg :) Skal ta å prøve det en dag! Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...