Gå til innhold

Utnytte PT


Annaa1

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å bytte treningssenter på grunn av avstand. Jeg har hatt fem PT-timer, men har igjen fem på klippekortet. Jeg vil selvfølgelig bruke dem opp før jeg bytter, men jeg lurer på hva jeg skal bruke dem til? Vurderer en slags "samlet pakke" med kostholdsprogram, løpeprogram, og noe mer, men hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt avhengig av målsettingen din. Kjappere å løpe`? Løp. Sterkere? Løft. Dårlig teknisk? Få sjekk. Programbygging? spør.

Det er helt avhengig av hva du selv føler du trenger det til. Det enkleste kan være å spørre deg selv hvilket mål du har ;)

Jeg vil generelt blir sterkere, få større muskelmasse, bedre kondisjon, mindre fettprosent. Hva hadde du gjort om du hadde vært ganske nybegynner, fått fem PT-timer og måtte bruke de opp på en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil generelt blir sterkere, få større muskelmasse, bedre kondisjon, mindre fettprosent. Hva hadde du gjort om du hadde vært ganske nybegynner, fått fem PT-timer og måtte bruke de opp på en dag?

Med dine mål hadde jeg fått en kjapp innføring i kosthold, sett over de viktigte teknikkene og fått laget et ok program som kan rulleres på en stund fremover. Programmet tar høyde for styrke og løping.. Skadeforebyggende er også noe jeg ville ha vurdert ettersom både løping og styrketrening i mengder kan bringe skader. Der skulle fem timer være alt for lite allerede!

er det en PT med noen timer under beltet så vil det være en hyggelig utfordring og du kan dra veldig nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...