Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Måtte jo ned å sjekke idag... :p

Idag er jeg faktisk 200g lettere å har økt fettprosenten min... og lagt på meg 400g fett siden igår...

Da har jeg mistet all tiltro til maskina... og kommer til å bestille meg en fettklype... å heller måle meg 1 gang i mnd :)

Fortsetter under...

Måtte jo ned å sjekke idag... :p

Idag er jeg faktisk 200g lettere å har økt fettprosenten min... og lagt på meg 400g fett siden igår...

Da har jeg mistet all tiltro til maskina... og kommer til å bestille meg en fettklype... å heller måle meg 1 gang i mnd :)

Haha, kongemaskin ;p Fettklype og ei vekt er nok veien å gå.

Hey mate!

Ville bare skyte inn at jeg tok en ny måling på tanita idag, etter å ha gått opp i vekt og tydelig ned i fettprosent. Ser det på hele kroppen, og synes jeg har lagt på meg muskler også.

Tanita mente jeg hadde gått opp 2% i fett og ned i muskelmasse.. :D

Så tror ikke man skal høre så mye på den vekta! Var hvertfall siste gang jeg tok meg tid til å sette beina mine på den :thumbsup:

Hey mate!

Ville bare skyte inn at jeg tok en ny måling på tanita idag, etter å ha gått opp i vekt og tydelig ned i fettprosent. Ser det på hele kroppen, og synes jeg har lagt på meg muskler også.

Tanita mente jeg hadde gått opp 2% i fett og ned i muskelmasse.. :D

Så tror ikke man skal høre så mye på den vekta! Var hvertfall siste gang jeg tok meg tid til å sette beina mine på den :thumbsup:

ja den vekta har mistet all min tillit... venter nå bare fettklypa jeg har bestilt så blir det andre fiskeboller :p

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...