tipptopp Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Skrevet 14. januar 2012 Måtte jo ned å sjekke idag... Idag er jeg faktisk 200g lettere å har økt fettprosenten min... og lagt på meg 400g fett siden igår... Da har jeg mistet all tiltro til maskina... og kommer til å bestille meg en fettklype... å heller måle meg 1 gang i mnd ubertass 1 Siter
ubertass Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Måtte jo ned å sjekke idag... Idag er jeg faktisk 200g lettere å har økt fettprosenten min... og lagt på meg 400g fett siden igår... Da har jeg mistet all tiltro til maskina... og kommer til å bestille meg en fettklype... å heller måle meg 1 gang i mnd Haha, kongemaskin ;p Fettklype og ei vekt er nok veien å gå. Siter
xxxxx Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hey mate! Ville bare skyte inn at jeg tok en ny måling på tanita idag, etter å ha gått opp i vekt og tydelig ned i fettprosent. Ser det på hele kroppen, og synes jeg har lagt på meg muskler også. Tanita mente jeg hadde gått opp 2% i fett og ned i muskelmasse.. Så tror ikke man skal høre så mye på den vekta! Var hvertfall siste gang jeg tok meg tid til å sette beina mine på den :thumbsup: Siter
tipptopp Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Skrevet 20. januar 2012 Hey mate! Ville bare skyte inn at jeg tok en ny måling på tanita idag, etter å ha gått opp i vekt og tydelig ned i fettprosent. Ser det på hele kroppen, og synes jeg har lagt på meg muskler også. Tanita mente jeg hadde gått opp 2% i fett og ned i muskelmasse.. Så tror ikke man skal høre så mye på den vekta! Var hvertfall siste gang jeg tok meg tid til å sette beina mine på den :thumbsup: ja den vekta har mistet all min tillit... venter nå bare fettklypa jeg har bestilt så blir det andre fiskeboller Siter
Coach Hamre - Online PT Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Hvor i Ålesund finner jeg slik vekt? Siter
tipptopp Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Skrevet 14. februar 2012 Har på tren i byen... tar 50kr... bare å spørre i resepsjonen Siter
Coach Hamre - Online PT Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Ok, trener på Puls men får ta meg en tur på Tren da =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.