Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Først må jeg beklage hvis denne tråden finnes fra før, i så tilfelle blir jeg glad for en link :)

Har nå kommet et stykke på vei med trening og kosthold, men jeg føler jeg mangler oppfølging og veiledning av noen som kan faget. Derfor vurderer jeg å ta kontakt med en online coach, og her kommer spørsmålet inn: Noen som har noen coacher å anbefale/dele erfaringer fra? Jeg har både Robert Eilertsen (curves workout) og coach Gunnar i tankene, men det er snakk om store summer og det hadde vært fint å lese omtaler som ikke bare kommer fra deres egen reklamering. Tips om andre gode alternativer mottas med takk.

Håper noen vil dele! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30857-coach-p%C3%A5-nett-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes at begge de to du nevner er dyre, og ville heller ikke hatt navnet mitt assosiert med de to personene om eg skulle hatt ein coach. Som en person som er opptatt av ren idrett /antidoping så er dette viktig for meg :)

Men igjen, det har jo ingenting med eventuelt kunnskapsnivå (om de har et bra nivå på dette må nesten noen andre svare for). Men ihvertfall, jeg vet om mange dyktige som tar godt under prisene deres.

FrkHoel / Camilla Hoel er en av disse, dyktig dame som leverer! Hun skal styre min trening, og mitt kosthold framover, samt kostholdet for samboeren min.

Andre å nevne så er det gutta/jentene i Fastform. Om du tenker på å stille(?) så ville eg kanskje valgt den av de som har stilt. Sigg1FastForm ? Ellers så gikk eg AFPT med StokkelandFastForm , som også er veldig dyktig innen ernæring og trening.

Jeg har selv program og kostholdplan fra FrkHoel ( Camilla )og er veldig fornøyd med oppsett av både mat og program. Variert program som passer meg utmerket. Diettplanen er heller ikke fylt av mager kesam og iherb produkter (noe jeg ikke har så mye til overs for).

Jeg veit ikke om du tenker på å stille men Camilla lager planer både for de som skal konkurrere og alle andre som vil komme i form.

Synes at begge de to du nevner er dyre, og ville heller ikke hatt navnet mitt assosiert med de to personene om eg skulle hatt ein coach. Som en person som er opptatt av ren idrett /antidoping så er dette viktig for meg :)

Men igjen, det har jo ingenting med eventuelt kunnskapsnivå (om de har et bra nivå på dette må nesten noen andre svare for). Men ihvertfall, jeg vet om mange dyktige som tar godt under prisene deres.

FrkHoel / Camilla Hoel er en av disse, dyktig dame som leverer! Hun skal styre min trening, og mitt kosthold framover, samt kostholdet for samboeren min.

Andre å nevne så er det gutta/jentene i Fastform. Om du tenker på å stille(?) så ville eg kanskje valgt den av de som har stilt. Sigg1FastForm ? Ellers så gikk eg AFPT med StokkelandFastForm , som også er veldig dyktig innen ernæring og trening.

Takk for svar! Det er det med antidoping som har fått meg til å tenke to ganger også. Fastform og Camilla Hoel skal undersøkes nærmere! Tenker ikke på å stille/komme i sceneform, men heller å optimalisere resultatene for min egen del.

Jeg har selv program og kostholdplan fra FrkHoel ( Camilla )og er veldig fornøyd med oppsett av både mat og program. Variert program som passer meg utmerket. Diettplanen er heller ikke fylt av mager kesam og iherb produkter (noe jeg ikke har så mye til overs for).

Jeg veit ikke om du tenker på å stille men Camilla lager planer både for de som skal konkurrere og alle andre som vil komme i form.

Tusen takk for tipset! Høres ut som en coach som er verdt å sjekke ut. Er enig i at det er flott å kunne spise variert og godt, selv om man skal være bevisst. Mager kesam blir det nok av uansett :)

Tusen takk for tipset! Høres ut som en coach som er verdt å sjekke ut. Er enig i at det er flott å kunne spise variert og godt, selv om man skal være bevisst. Mager kesam blir det nok av uansett :)

Ja sjekk henne ut. Hun har også veldig gode priser i forhold til mange av konkurrentene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...