Gå til innhold

seea

Medlemmer
  • Innholdsteller

    144
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Tusen takk for tipset! Høres ut som en coach som er verdt å sjekke ut. Er enig i at det er flott å kunne spise variert og godt, selv om man skal være bevisst. Mager kesam blir det nok av uansett
  2. Takk for svar! Det er det med antidoping som har fått meg til å tenke to ganger også. Fastform og Camilla Hoel skal undersøkes nærmere! Tenker ikke på å stille/komme i sceneform, men heller å optimalisere resultatene for min egen del.
  3. Hei! Først må jeg beklage hvis denne tråden finnes fra før, i så tilfelle blir jeg glad for en link Har nå kommet et stykke på vei med trening og kosthold, men jeg føler jeg mangler oppfølging og veiledning av noen som kan faget. Derfor vurderer jeg å ta kontakt med en online coach, og her kommer spørsmålet inn: Noen som har noen coacher å anbefale/dele erfaringer fra? Jeg har både Robert Eilertsen (curves workout) og coach Gunnar i tankene, men det er snakk om store summer og det hadde vært fint å lese omtaler som ikke bare kommer fra deres egen reklamering. Tips om andre gode alternat
  4. Hadde en god økt i kveld, merker at teknikken holder gjennom hele økta, men at det rett og slett handler om å bygge opp styken som du sier. Lineær progresjon blir målet! Ville du anbefale å trene mye kondisjon i tillegg? Bør jeg tenke på deloaduker eller er det bedre å ta en hviledag ekstra når behovet melder seg?
  5. Er ikke særlig sterk enda, har ikke makset men jeg gjør 3 x 6-8 reps på 45 kg i knebøy, 60 kg i mark og benkpress har jeg bare trent teknikk med stanga. Gode forhold for økninger med andre ord! Høres ut som en god tanke å legge hovedvekt på baseøvelsene og økning der.
  6. Skjønner. Da er det bare å kjøre på!
  7. Takk for godt svar! Kan det bli for mye å trene knebøy og pullups 3-4 ganger i uka (hver økt) eller er det bare bra for fremgangen?
  8. Hei! Jeg er ei jente på 20 år, 175 cm/65 kg. Har trent endel styrke tidligere og har kontroll på teknikk, men etter en pause på folkehøgskole har formen tapt seg noe. Ønsker å trene et fullkroppsprogram, men jeg er usikker på hvilken rekkerølge jeg bør trene øvelsene i. Øvelser jeg vil trene er: Hip-thrust Benkpress Knebøy Skulderpress Markløft Face pulls Pull ups Bør jeg legge til noe? Fjerne noe? Hvilken rekkefølge vil være best? Baseøvelser først? Målet er å bli sterkere, bli mer definert og ruste kroppen mot daglige utfordringer. Rett og slett en sunn og frisk året rundt-k
  9. seea

    Er CLA nyttig?

    Sett at kosthold og treningsrutiner er på plass, vil man da få ytterligere resultater av CLA eller skal man holde seg til den logiske sansen som sier at det er selve treningen/kosten som gjør det?
  10. seea

    Er CLA nyttig?

    Har forstått det slik at CLA er fettsyrer som er ment til å fungere som et kosttilskudd for fettreduksjon. Er det noen som har erfaringer med kosttilskuddet som kunne tenke seg å dele erfaringer, fordeler og ulemper? (Hvis det allerede finnes en slik tråd her, link gjerne dit!)
  11. Takk for svar! En videre økning i muskelmasse er nok ikke å forakte, så hvis jeg gir kroppen næring, hvile og nok trening går det sikkert veien Når jeg tenker meg om, fører hysteri sjelden til noe godt.
  12. Tusen takk for et svar med mye fornuftig innhold. Ramlet over denne artikkelen (Derfor bør du kaste baderomsvekten - Fitnessbloggen), og dere sier mye av det samme! Tenker målebåndet og favorittbuksa heller får ta over for vekta
×
×
  • Opprett ny...