Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bodypump... Er ikke det slike timer der du velger en stang m/ vekt, og tar f.eks 50 reps av en ting, så 50 reps av en annen ting ect? :) Hørt det er høy intensitets timer ja :)

Ville nok likevel valgt å bevege meg inn på det tradisjonelle styrkerommet og trene tradisjonelle øvelser ;) hehe.

Hva merke Whey har du kjøpt om jeg får spørre? :)

Fortsetter under...

Bodypump... Er ikke det slike timer der du velger en stang m/ vekt, og tar f.eks 50 reps av en ting, så 50 reps av en annen ting ect? :) Hørt det er høy intensitets timer ja :)

Ville nok likevel valgt å bevege meg inn på det tradisjonelle styrkerommet og trene tradisjonelle øvelser ;) hehe.

Hva merke Whey har du kjøpt om jeg får spørre? :)

Hehe, finnes det forskjellige typer ja kanskje. Trodde Whey var varemerket jeg :roflmao: Rookie :) Det husker jeg ikke da.. men jeg kjøpte det på Sunnkost.. og det var ikke spesielt dyrt. 200kr for en pose med ganske mye i..500g kanskje?

Ja, omtrent sånn er Bodypump.. det smerter i musklene i dag.. hadde problemer med å få kledd på meg i dag, å løfte armene er umulig :whistle:

200kr for 500g er ikke veldig billig.

For f.eks Star Nutrition Whey 80, koster det 599,- for 4kg (ordinær pris)

Når de kjører tilbud kan du få den ned i 400-450 kr.

Men den smaker antakeligvis ikke like godt da (uten å ha smakt din).

Jeg kjøper ulike typer proteinpulver ^_^ De billigste er kun for å styrte nedpå.. mens litt dyrere er for å.. hmm, variere litt ,ha i mat e.c.t. :)

200kr for 500g er ikke veldig billig.

For f.eks Star Nutrition Whey 80, koster det 599,- for 4kg (ordinær pris)

Når de kjører tilbud kan du få den ned i 400-450 kr.

Men den smaker antakeligvis ikke like godt da (uten å ha smakt din).

Jeg kjøper ulike typer proteinpulver ^_^ De billigste er kun for å styrte nedpå.. mens litt dyrere er for å.. hmm, variere litt ,ha i mat e.c.t. :)

Mulig det er litt mer. 700g kanskje..? Jeg kan sjekke når jeg kommer hjem. For hvis du liker jordbærsmak kan jeg i hvertfall anbefale å prøve den! Hva er "normalt" med proteininnhold pr 100g? Jeg tror det var 84,9g pr 100g i den jeg kjøpte.

Mulig det er litt mer. 700g kanskje..? Jeg kan sjekke når jeg kommer hjem. For hvis du liker jordbærsmak kan jeg i hvertfall anbefale å prøve den! Hva er "normalt" med proteininnhold pr 100g? Jeg tror det var 84,9g pr 100g i den jeg kjøpte.

Vet mange ligger på rundt 70-80g protein per 100g.

Det er mer vanlig å regne antall kcal/proteiner/fett per scoop (pleier ligge rundt 33g)

så f.eks, når jeg tar en scoop, så gir det meg :

1,5g fett, 24g protein, 120kcal. (Gold Whey Standard 100%) :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Proteinpulver med smak av jordbær er en favoritt for meg! Sammen med kall melk og jordbær..! Yammi :)

Syns det hørtes litt dyrt ut men samtidlig betaler jeg gjerne litt ekstra for både smak og kvalitet!

Kan anbefale Natures Whey!

http://fitnesslife.no/kosttilskudd/tilbud/tilbud-proteinpulver.html

unnskyld meg men ingen på grete rode anbefaler 16 knekkebrød om dagen, 1 brødskive tilsvarer 2 knekkebrød, altså 6 knekkebrød om dagen så skjønner ikke hvor du har 16 knekkebrød fra

Ja, 8 brødskiver, eller 16 knekkebrød... Jeg ammet i den perioden og skulle ligge på rundt 1800kcal (hvis jeg ikke husker feil) og da var 8 brødskiver en del av programmet jeg fikk...3 brødskiver til frukost, to til lunsj og 3 til kveldsmat. Eller tilsvarende med knekkebrød...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...