AABBSS Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei :-) Jeg har et lite spørsmål/problem.. :-) Tar øvelsen cable kickbacks som regel som avslutning på beinøkta mi og liker øvelsen godt. Problemet er at jeg får mye bedre kontakt med høyre gluteus maximus enn venstre. Det brenner godt på høyre siden, men ikke venstre. Har selvsagt prøvd å vært nøye med utførelsen osv, men funker liksom ikke.. I f.eks hip thrusten får jeg kontakt med hele. Er det noen som har noen tips eller forslag til hvorfor og hvordan jeg kan endre på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brukernavn Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Tar du venstre først? I så fall, prøv å bytt om en dag. I øvelser som feks bulgarsk utfall kjenner jeg det mye mer på siste bein, sikkert pga melkesyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 At du føler du får bedre "kontakt" trenger ikke si noe ene og alene om du bruker muskelen eller ikke - for du gjør jo bevegelsen. Jeg vil tro du bruker høyre benet oftere. Det første steget du tar når du skal gå, reise deg opp, gå opp en trapp, det benet som ligger øverst når du sitter med beina i kors - kanskje? Du har gjort tilsvarende bevegelser oftere enn med venstre, slik at du lettere får "kontakt" med høyre enn venstre. Når du feks kjører hipthrust kjører du begge beina og ikke vil merke forskjellen når du isolerer hver side(unilateralt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.