Gå til innhold

kcal-fattig men dritdigg!


fridaaw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man MÅ ha godter, er skum og geleting ikke av der verste. En liten ting kan inneholde 5-10 kalorier. Får jeg 10-20 sånne blir jeg mer enn fornøyd og har ikke fått i meg mer enn et stort eple. Men sjekk kaloriinnhold på posen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man MÅ ha godter, er skum og geleting ikke av der verste. En liten ting kan inneholde 5-10 kalorier. Får jeg 10-20 sånne blir jeg mer enn fornøyd og har ikke fått i meg mer enn et stort eple. Men sjekk kaloriinnhold på posen :)

Er det en spesiell type du anbefaler/sikter til? Kanskje er dette noe til helgekosen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en spesiell type du anbefaler/sikter til? Kanskje er dette noe til helgekosen? :)

Abolutt til helgekosen. Eller om jeg bare er deperat en sen kveld når kjæresten sitter med godtehaugen sin. Ikke på diett i alle fall.

Sist gang jeg leste på pose var det fra Haribo, smokker og colaflasker og sånt. Les på posen i butikken.

Samme med noen lakrisfigurer hvor det var omtrent 270 kcal på 100 gram - da overlever jeg 25/50 gram av det. Husker ikke hva de heter, skal sjekke når jeg ser det i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man MÅ ha godter, er skum og geleting ikke av der verste. En liten ting kan inneholde 5-10 kalorier. Får jeg 10-20 sånne blir jeg mer enn fornøyd og har ikke fått i meg mer enn et stort eple. Men sjekk kaloriinnhold på posen :)

Finnes i sukkerfrie versjoner også - jeg smaker ikke veldig forskjell :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

perfekt lett lunch/mellommåltid, noen som tipper kcal-innhold?

(eple, magerkesam vanilje og verdens beste lapper/pannekaker)

Øy, det er obligatorisk med oppskrift! :p hehe, neida, men jeg hadde satt veldig pris på litt inspirasjon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppskrift på lappene er så enkelt som å koke en havregrøt med 1,5dl kokende vann og 4 sukketter(annen kunstig søtning) + 10g havregrøt og 10g kruskakli (bare øk etter ønsket mengde)

så deler du grøtmengden i to å stek to lapper leenge på middels varme, ta kesam og eple over/vedsiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...