Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener styrke 4 ganger i uken og har 1 cardioøkt

Jente, 18år, 167cm, 53kg, målet mitt er å få mer markerte muskler og bevare muskelmassen. Vil på en måte få vekk det siste "underhudsfettet". Håper noen kan hjelpe :)

Tror det heller går på mangel av muskler i det hele tatt enn fettprosent på vekten din.

Jeg trener styrke 4 ganger i uken og har 1 cardioøkt

Jente, 18år, 167cm, 53kg, målet mitt er å få mer markerte muskler og bevare muskelmassen. Vil på en måte få vekk det siste "underhudsfettet". Håper noen kan hjelpe :)

Du er litt for slank til å drive med "vektreduksjon".

Øk kaloriene sakte, og øk i muskelmasse. På den måten vil du få mer utbytte. Jo mer muskler jo mindre fett(fett prosenten vil gå ned).

Fokuser på å spise nok protein, fett og moderat med karbohydrater. Tren hardt og fokuser på å ha progresjon i form av styrke så vil alt annet komme.

Du burde ha fokus på å øke opp til 60kg ihvertfall. Ha som mål å øke 1kg max i måneden i vekt, med en liten overskudd i kaloriene vil dette kunne fåes til.

Her er ett eksempel på hva eg snakker om.

fatvsmuscle2-jpg.142818

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...