Gå til innhold

Garmin Forerunner og 4x4 intervall?


kreps79

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg ønsker å sette opp min Forerunner med 4x4 intervaller der jeg ligger på 85 – 95% av maksimal hjertefrekvens, så 3 minutter der jeg ligger på 65-70% før det igjen er nytt intervall med 4 minutter med 85 – 95% av maksimal hjertefrekvens.

Å føre opp intervall på klokken er ikke noe problem, men jeg er usikker på hvordan jeg legger inn i disse intervallene hvordan jeg ønsker at hjerterytmen skal være slik at jeg blir påminnet om den er for lav/høy under veis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken Forerunner har du?

Det er ikke alle klokkene til Garmin du kan gjøre dette med. Du kan legge inn intervallene, men kun stille én varsel på puls, som gjelder både for dragene og pausene. Du kan løse det ved å stille pulsvarsel på 65-95%, så lenge du ikke har problemer med at du ikke klarer å holde høy nok puls på dragene/for høy puls under pausene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...