Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trener yoga 2 ganger i uken og fullkropp styrke 1 gang i uken. Hvilken måte da?

Har valgt å ha 1 gratismåltid i uken, feks sushi? Trenger jeg oppkarbing når jeg veier såpass mye?

Fikk sjokk da jeg så 83 kg på vekta, så har lagt opp kostholdsplan og treningsplan for når jeg slutter på PSMF.

Alt kommer an på hvordan kroppen din responderer, samt hodet ditt.

Alt ifra 1-8 uker ville eg sagt var innafor, de fleste holder på rundt 3 uker.

Cluet er å ikke dra det så langt at du går på en smell, spiser som faen, og legger på deg de ekstra kiloene du klarte å miste på PSMF kontra "vanlig diett" når du er ferdig, evnt. velger å bryte dietten tidligere enn planlagt.

Så, min anbefaling vil være 1-3 uker, så over på en mere normal diett med 500-1000kcal i underskudd per dag, fortsett sånn helt til det stopper opp, så eventuelt vurder en ny runde PSMF igjen. Da kommer du også til å vite hvor lenge du orker å holde på.

To ting som er viktig å huske på, når du går over fra PSMF til en diett med karbohydrater vil vekta gå litt opp siden kroppen holder mere VANN, bare sånn at du ikke blir skuffa over det.

Det andre er at du må prøve å trene hard styrke så godt det lar seg gjøre for å minimere muskeltap.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...