Gå til innhold

bli medlem i klubb ogsånn


Nikamari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvorfor du vil melde deg inn.

En del melder seg inn for å få et bra sted å trene, god instruksjon og være del av et konkurranserettet miljø.

Andre melder seg inn kun for å kunne løfte på stevner - de trener et annet sted, men trenger lisens.

Noen klubber er dyre - andre klubber er rimelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

finner informasjon på nettsiden, også avtaler du på mail med noen i styret om dag du kan komme og se og høre. De tar inn folk på mandager så vidt jeg vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...