Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Det spørs hvorfor du vil melde deg inn.

En del melder seg inn for å få et bra sted å trene, god instruksjon og være del av et konkurranserettet miljø.

Andre melder seg inn kun for å kunne løfte på stevner - de trener et annet sted, men trenger lisens.

Noen klubber er dyre - andre klubber er rimelige.

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

Annonse

Du

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

finner informasjon på nettsiden, også avtaler du på mail med noen i styret om dag du kan komme og se og høre. De tar inn folk på mandager så vidt jeg vet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...