Gå til innhold

Proteinpulver


camillaze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilket proteinpulver bør jeg gå for? Nybegynner og trener (styrke/utholdenhet) ca 3 ganger i uken.

Gå for noe du syns smaker godt :-) (Nå kommer sikkert noen til å si, gå for det billigste, du skal jo bare helle det nedpå uansett). Jeg syns det er kjekt å glede seg til proteinshaken, kontra holde seg for nesen, og helle nedpå o_O

Jeg annbefaler :

100% Whey Gold Standard

BSN Syntha-6

Har smakt jordbær, sjokolade, mocca, og div sjokolade varianter av disse, og elsker de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enige med posten over her; gå for noe som smaker godt (eller i det minste ok :p) men der igjen, hvordan skal man vite hva som smaker godt om man ikke har prøvd noe pulver før? Har inntrykket av at det er ganske individuelt hva man synes smaker godt når det kommer til pulver... Selv sverger jeg til Whey-80 med ice coffee smak og synes den smaker ganske digg, + det er billig så det er jo bare en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket proteinpulver bør jeg gå for? Nybegynner og trener (styrke/utholdenhet) ca 3 ganger i uken.

Du bør gå for mat. Jeg kan ikke se at noen som trener tre ganger i uken ikke skal klare å dekke proteinbehovet sitt gjennom vanlig mat, forutsatt et minstemål av innsats. Du kan doble antall økter og fortsatt dekke behovet ditt gjennom et riktig kosthold hvor du spiser nok.

Om du ikke klarer å dekke proteinbehovet ditt gjennom mat, kan du vurdere et tilskudd. Men start med hva du spiser. Du finner mer velsmakende proteinkilder i matbutikken enn hos Gymgrossisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...