Gå til innhold

DS frenzy pwo fra USA


TheLord

Anbefalte innlegg

Hei, vil jeg kunne få kjøpt denne til Norge? vil den bli stoppet?

http://www.predatornutrition.com/en/product/pre-workout/driven-sports-frenzy-preworkout-40-servings/

SRS Wattage Proprietary Blend

4.9g

Creatine Monohydrate, Taurine, L-Citrulline, L-Carnitine L-Tartrate, 4-Methyl-2-Pentanamine Citrate (Pouchung Tea) (Pentergy), B-Phenylethylamine HCl, Tangerine Extract (Citrus Reticulata) (Fruit) (Citramine), Caffeine Anhydrous

Other Ingredients:

Citric Acid, Natural & Artificial Flavours, Sodium Bicarbonate, Sucralose, Silica, FD&C Red Dye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du vil ikke få det igjennom tollen, spesielt ikke pga phenylethylamine'en som nevnt over.

Så dette skal bli stoppet selv om du så kjøper det innen EØS.

http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-02-14-199/KAPITTEL_1#KAPITTEL_1

8. Fenetylamin-gruppe

Enhver kjemisk forbindelse som strukturelt er avledet av 2-fenyletan-1-amin, N-alkyl-2-fenyletan-1-amin, 1-fenylpropan-2-amin, N-alkyl-1-fenylpropan-2-amin, 1-fenylbutan-2-amin, eller N-alkyl-1-fenylbutan-2-amin (R1, R² ) ved enhver substitusjon i ringen med alkyl-, alkoksy-, alkandiylbis(oksy)- eller halogensubstituenter (R³ ). Dette er gjeldende uansett om den kjemiske forbindelse er ytterligere ringsubstituert med en eller flere monovalente grupper (R³ )n og/eller om aminet i sidekjeden er substituert med en 2-metoksybenzylgruppe (R¹ ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Hva i Frenzy er det du tror er ulovlig?
Kosttilskudd og annet div som inneholder phenylethylamine går ikke gjennom tollen

Korriger meg om jeg tar feil, men enhver forbindelse i fenetylamin-gruppen havnet på dopinglista i 2013, nå jeg jeg langt fra noe kjemiker, men det er slik jeg forstår det ut fra dopinglista på lovdata. Har også hørt at det har noe med hvordan benzen ringen er satt opp eller hvordan du nå sier det. Så ja, ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i Frenzy er det du tror er ulovlig?

Er 69% sikker på at phenylethylamine er ulovlig i Norge.

Nei du vil ikke få det igjennom tollen, spesielt ikke pga phenylethylamine'en som nevnt over.

Så dette skal bli stoppet selv om du så kjøper det innen EØS.

http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-02-14-199/KAPITTEL_1#KAPITTEL_1

8. Fenetylamin-gruppe

Enhver kjemisk forbindelse som strukturelt er avledet av 2-fenyletan-1-amin, N-alkyl-2-fenyletan-1-amin, 1-fenylpropan-2-amin, N-alkyl-1-fenylpropan-2-amin, 1-fenylbutan-2-amin, eller N-alkyl-1-fenylbutan-2-amin (R1, R² ) ved enhver substitusjon i ringen med alkyl-, alkoksy-, alkandiylbis(oksy)- eller halogensubstituenter (R³ ). Dette er gjeldende uansett om den kjemiske forbindelse er ytterligere ringsubstituert med en eller flere monovalente grupper (R³ )n og/eller om aminet i sidekjeden er substituert med en 2-metoksybenzylgruppe (R¹ ).

Kosttilskudd og annet div som inneholder phenylethylamine går ikke gjennom tollen

Korriger meg om jeg tar feil, men enhver forbindelse i fenetylamin-gruppen havnet på dopinglista i 2013, nå jeg jeg langt fra noe kjemiker, men det er slik jeg forstår det ut fra dopinglista på lovdata. Har også hørt at det har noe med hvordan benzen ringen er satt opp eller hvordan du nå sier det. Så ja, ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosttilskudd og annet div som inneholder phenylethylamine går ikke gjennom tollen

Korriger meg om jeg tar feil, men enhver forbindelse i fenetylamin-gruppen havnet på dopinglista i 2013, nå jeg jeg langt fra noe kjemiker, men det er slik jeg forstår det ut fra dopinglista på lovdata. Har også hørt at det har noe med hvordan benzen ringen er satt opp eller hvordan du nå sier det. Så ja, ta det med en klype salt.

Frenzyen min ble stoppet i tollen. Sjekket. Sendt videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...