Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper på svar fra jentene der ute! Nå har det seg jo slik at mange av treningstightsene der ute er litt gjennomsiktige i en eller annen grad, at man ser kantene eller blondene eller whatever rett gjennom. Selv har jeg funnet noen gamle "styggtruser", sånne som skal være boritmot usynlige bed bruk av tettsittende kjoler, og de duger greit under tightsen. Men jeg lurer på hva dere andre bruker under? Det må være behagelig, holde seg der det skal være hele økta og ikke trekke til seg for mye oppmerksomhet... Tips, anyone?

Fortsetter under...

De som ikke gjør at de berømmelige biffgardinene vises på utsiden vel.

Altså - store bestemortruser, som forøvrig er de beste trusene å slække i også. Fint og flott med blonder og sånt, altså - men skikkelig pent undertøy egner seg da best for å kle på for å kle av igjen like fort :p

frabz-I-dont-always-wear-underwear-but-when-I-do-They-arenot-granny-pa-c318f0.jpg

(Måtte. Det finnes virkelig memes for absolutt alt. Motbevis meg den som kan.)

Er det virkelig så farlig om trusekanten synes litt gjennom tightsen? Foreslår g-streng om du synes det er et problem. Da unngår man trusekanten og den holder seg på plass.

Annonse

Nja, personlig syns jeg det ser bedre ut med litt trusekant, enn at man ser hele rumpa, fordi vedkommende bruker string, når det er snakk om gjennomsiktige tightser. String har jeg aldri greid å bruke, blir for ubehagelig! Så da helles det nok mer mot såkalte bestemortruser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...