Gå til innhold

"DU SKAL IKKE DØ,FOR JEG SKAL DANSE I BRYLLUPET DITT!"


Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/v/804364/

Denne synes jeg er så viktig for alle å få sett. Jeg har stor tro på at psykisk helse er utrolig viktig for fysisk helse. Selvbildet generellt,vektnedgang,spiseforstyrrelser og andre psykiske plager og diagnoser har mye å gjøre med nettopp fysikken og sunnhet å gjøre. Mest av alt handler vel dette om selvbildet.

Det er utrolig vanskelig å ha en fit fysikk og god helse om psyken er imot deg og ekstremt mange som streber mot en vektrent kropp og som trener generellt er ofte de som sliter eller har slitt psykisk.

Det er utrolig sterk historie og det gir håp for de som sliter,hva det enn måtte være. :) For min del treffer denne meg på en positiv måte i grunnen og det er godt å se at folk som har vært så syke kan bli frisk!

Jeg skriver ikke noe om handlingen her fordi jeg ønsker at alle skal se filmen:D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...