Gå til innhold

Nytt program for 5 dager i uken.


Supermosjonist

Anbefalte innlegg

En annen ting... hva er egentlig hviledager? I programmet mitt er det jo lagt opp til tre hviledager. Men nå har jo vårsola kommet til Trondheim, og da blir jeg litt rastløs. Og siden hviledagen havnet på en Torsdag denne uka, så ble det til å jeg benyttet denne til å løpe litt i marka. Det er lett for at det blir noen toppturer også i helgene når været er så bra som nå. En deilig effekt er jo at det myker opp muskulaturen som for tiden har en tendens til å være støl og smertefull... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hviledager er dager der du ikke sliter deg ut. De herlige dagene der du spiser is og ser på tv-serier.

Treningen skal ikke stå i veien for livet ditt, så om du løper/går på topp turer fordi du syntes det er gøy, så gjør du det. Gjør du det kun for å gå ned i fettprosent, så er det nok mer hensiktsmessig å bedrive med litt lavere intensitet som å gå 2-5km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å gjøre 3 chins uten strikk enn flere chins med strikk, ja. Belastningen blir annerledes med strikk, masse hjelp i bunnen og lite på toppen.

Jeg begynte med chins først når jeg veide over 100kg pga albueproblemer. Det tok sin tid, kan du si. Det er bare å fortsette å gjøre de så blir du sterkere, sakte men sikkert. Gjør heller flere sett enn å legge til reps i begynnelsen. Sånn sett er det bedre å gjøre 5 sett á 2 gode, strikte reps enn 3 sett med 3 reps hvor den siste reppen i hvert sett er en bitch. Når du går ned i kroppsvekt så vil du se at det blir betraktelig lettere (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...