Dwarniel Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 Beina til kjæresten min går veldig utover, og det skyldes i hans tilfelle hypermobilitet i knær. Siter
kl99 Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 "Dwarniel skrev: Beina til kjæresten min går veldig utover, og det skyldes i hans tilfelle hypermobilitet i knær. Det kan nok bidra, men årsaken er det nok ikke. Hypermobil eller ei, er det en ubalanse tilstede så går 'vannet enkleste vei' og dette fører til dårlige bevegelsesmønstre over tid. Dwarniel 1 Siter
Dwarniel Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 "Kjetil1234 skrev: Det kan nok bidra, men årsaken er det nok ikke. Hypermobil eller ei, er det en ubalanse tilstede så går 'vannet enkleste vei' og dette fører til dårlige bevegelsesmønstre over tid. Ja det er vel noe skeivfordelt muskulatur som er hovedårsaken. Ser for meg at knærne holdes mer på plass hvis muskulaturen rundt styrkes. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.