Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter noe som kan piffe opp energinivået litt og gjerne i forbindelse med trening. Har lest mye bra om Craze, men at det ikke lages lenger (i "original" versjon) fordi den visstnok inneholdt noen fyfy-stoffer?

Stemmer dette, eller er den originale fortsatt å få tak i?

Dersom denne ikke selges lenger, hva anbefales da? Jeg kjøper gjerne fra utlandet og det spiller ingen rolle om det er noen stoffer i den som ikke er heeelt godkjente i Norge, uten at jeg selvfølgelig har tenkt til å kjøpe dop. :p

Fortsetter under...

Ja, det var visst noe sånt. Det var stoffer i Craze som oppførte seg på samme måte (mer eller mindre) som amfetamin, så derfor har de sluttet å produsere det.

Men finnes det sterkere saker i USA eller Sverige enn hva vi har i Norge? Vi er jo i overkant strenge på mye i dette landet, så man må kanskje handle utenfor grensene for å få noe med skikkelig futt i?

Hentet en boks med NeuroCore fra GymGrossisten i dag, blir spennende å se om den har noe effekt.

gymgrossissten hadde en eller anna ny versjon av jacked

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/jack3d-advanced-230g

om den funker eller ikke, aner eg ikke.

holder meg til havregryn + kaffe, eventuelt redbull(ja eg er dritt lei av kaffe!) :wacky:

Annonse

Dere vet at Craze er en utestet amfetaminanalog? Selv om det har vært lovlig så betyr det ikke at det er lurt å kjøre i seg. Vi vet ikke en dritt om effekt og eventuell skadevirkninger. Det er et research chemical, designer drug eller hva du vil kalle det.

Hos meg går det bare i MDMA før trening. Skarreværrasåskarreværra :whistle:

ooyl-only-only-you-live.jpg

holder meg til havregryn + kaffe, eventuelt redbull(ja eg er dritt lei av kaffe!) :wacky:

Kjøp deg bedre kaffe. Ferskkvernede kaffebønner is teh shit. Kaffekvern + Aeropress = (y)

Har testet NeuroCore noen ganger nå, men det hjelper ca ingenting. Begynte med 1 scoop, så 2 før neste trening og til slutt 3 scoops før trening. Det er 3 scoops som er den anbefalte maksdosen.

I beste fall skjer det ingenting, mens noen ganger blir jeg bare litt småkvalm og svetter litt ekstra. Merker absolutt ingenting til noe ekstra energi eller fokus som mange skryter av.

Drikker ca 2 kopper kaffe i uka, så er ikke noe koffeinmonster fra før. Med andre ord hadde jeg forventet mer enn dette.

Men det må kanskje være noe amfetamin-lignende for at det skal funke? :D

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...