Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent i 5 uker nå hvor de 4 første var med cardio, mens nå holder jeg på med styrkeprogrammet som er anbefalt for nybegynner av fitnessbloggen. Jeg er 181 cm og veier 81 kilo (var 85 når jeg startet). Jeg gikk på psmf dietten i 10 dager, men følte at jeg ikke gikk ned så mye at det var verdt det. Vil heller gå over på en annen diett, men vet ikke helt hva som passer best for meg i og med at jeg vil ned i vekt ved å trene styrke.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28820-matplan-styrke-og-vektnedgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vil gå ned i vekt er det langt mer effektivt å se på kostholdet ditt enn treningen din, hvis du lever på Freia og Coca Cola skal det ufordragelig mange timer med løfting til for å svi det av igjen; da er det bedre å bare spise mer fornuftig i utgangspunktet.

PSMF er såvidt jeg vet regnet for å passe best for drøyt overvektige personer,og der er ikke du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...