FEA Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Tror desverre jeg har klart å løpe på meg beinhinnebetennelse. Skal til fysio så snart jeg får time, så får se hva h*n sier. Da jeg først fikk det gikk det over etter en uke, men løp så kun 5 min på mølla og så var det tilbake.. Er det dumt å trene styrke på bein når man har det? Tenker øvelser som knebøy, bulgarsk utfall, leg curl og markløft. Noen andre som har hatt det? Tar i mot alle tips om hvordan bli bedre, vil virkelig begynne å løpe igjen, er så sykt glad i å løpe! Siter
aaaaaaaaaaa Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Forfotløping kan jeg anbefale, enten tåsko eller sko med veldig tynn såle. Ble kvitt beinhinnebetennelsen etter 2-3 måneder. *disclaimer: Det funket for meg, trenger nødvendigvis ikke gjøre det for andre. Men er verdt å prøve! FEA 1 Siter
Groenhaug Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Det er mange beinhinnebetennelsetråder ute allerede så ta en titt i de. Du har blant annet denne: http://forum.fitnessbloggen.no/index.php?threads/BEINHINNEBETENNELSE.27298/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.