Jeanette Strand Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er en jente på 163 cm som veier over 3siffret. Målet er å gå ned i vekt og få mer muskler. Mitt problem er at jeg sliter veldig med allergi, så det er vanskelig å sette opp en måltidsplan som jeg klarer å følge. Er vel enklest å forklare hva jeg kan spise, rent kjøtt, karbonadedeig, kylling, ris, potet, paprika, løk, hvitløk og gulrøtter. Noen som kan hjelpe? Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 -Hva er din eksakte vekt? alder? -Hvilke allergier har du -treningserfaring -noen skader? Siter
Jeanette Strand Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Skrevet 21. mars 2014 Er 21, veier 106 kg, ingen skader, allergiene er egg, melk, citrus, bananer, jordbær, kiwi, nøtter, ananas og tomat. Siter
Raptorial Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Anbefaler sterkt å sjekke ut denne tråden http://forum.fitnessbloggen.no/threads/rate-my-diet.17361/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.