Gå til innhold

Fat burn ja..hjelp?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Eg har trent i 1 år nå bare styrke og ikke mye jogging osv. Jeg er 192 høg og veier ca 99-102 kg.

Nå i fram til sommeren har eg planer om fjerne fettet rundt på kroppen. ikke alt selvsagt, men mye.

Det er da et problem som oppstår..:mad: Det er at eg ikke kan en eneste dritt om det.

Det jeg trenger hjelp dra deg er å komme med et bra program for fat burn. Eg har trent 4-5 ganger i uka fram til nå så eg klare det samme nå og. selv om målet er fettfjerning har eg og lyst å forbedre kondisjonen. Eg skal begynne 1. April og slutte mininum 28 juni. Da skal eg til syden.

Vist noen kunne ha komt med forslagt til program og øvelser som hjelper bra på det. Et program hadde vert flott :)

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) det var vell bare styrke? men ja har gått ned

- 5 cm rundt magen

- økt med 4 cm rundt armen

- maksbenk høst: 45 no: 67.5

- par centimeter rundt skulderene

- beina ikke så mye fremgang

så nå vil eg gå all inn på fetforbrenning og kosthold må skjerpes VELDIG

har du noe gode tips til høgfetbrennings økter? helst ute ikke i studio (altså spring jogging, mage og litt sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold er jo viktigst her om du ønsker å få bort overflødig fett. Få orden på kostholdet ville vært min første prio om jeg var deg. Eller ville jeg satset på ett fullkroppsprogram med fokus på baseøvelser som trenes 3-4 ganger i uka, og evt. lagt inn 1 intervall økt.

Edit: Så nå at du ikke ønsket å trene på studio.

Intervalløkter ute i naturen er jo utrolig deilig og befriende. Slipper å tenke på dårlig luft.

Også finnes det jo mye du kan gjøre hjemme. Gå til innkjøp av en pullupstang (husker ikke riktig navn), og noen strikker med motstand så er du langt på vei:) Bare søk på "hjemmetrening" her på Fb, og du får opp masse nyttige artikler (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er da helt ubrukelig på knebøy... har du gode tips? balansen min er vel den som gjør alt gale..

på det treningprogrammet, kan eg bytte ut noen øvelser med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er da helt ubrukelig på knebøy... har du gode tips? balansen min er vel den som gjør alt gale..

på det treningprogrammet, kan eg bytte ut noen øvelser med andre?

dette treningsprogrammet er jo veldig basic. Hvis du ikke greier knebøy, så anbefaler jeg at du unner deg selv en PT time der du trener og lærer riktig teknikk i bøy, benk og mark. Du får så utrolig mye for det senere i treningen din (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kan endre litt på det og sende link tilbake, så kan du se over det en gang sånn vist du vill. Litt profisjonelle meninger skader ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan endre litt på det og sende link tilbake, så kan du se over det en gang sånn vist du vill. Litt profisjonelle meninger skader ikke :D

Haha jeg er den siste her som kan kalle med profesjonell. Finnes drøssevis av folk her med større kompetanse da jeg enda er i nybegynner/utforskningsfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...